Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Sara Bingström - 5 juni 2008 05:53

på klubben var en totalkatastrof. 3 st. tappra var vi som tränade i värmen. Yvonne skulle kommendera mig genom lydnadsklass 1 och det gick inte alls. Hezzy var helt bäng, kunde inte ens gå en meter fot och började klättra på mig så fort jag stod stilla.. Sådana gånger är det lätt att ge upp alla planer på tävling och ha henne som ren sällskapshund.

Hezzy har varit rätt kass i magen ett par dagar och jag hoppas det är det som ställde till det igår, för hon BRUKAR faktiskt inte bära sig åt sådär. Man kan väl tänka sig själv hur det skulle vara att träna i värmen med rännskita...

Just nu känner jag mig inte motiverad alls att träna, så nu pausar vi ett par dagar och kommer igen med nya friska tag när Hezzys bajs återgått till det normala ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards