Alla inlägg under mars 2008

Av Sara Bingström - 31 mars 2008 22:26

Paket kan lämnas i hörnet därborta! *pekar*


Emil hade den dåliga smaken att börja kräkas våldsamt idag så det blev inte mkt till födelsedagsfika för mig och naturligtvis ingen kurs.

Av Sara Bingström - 30 mars 2008 22:18

Hezzy kliar sig fortfarande en hel del trots att behandling är påbörjad och hon har rivit upp ett nytt sår på huvudet, dessutom känner jag mig som en urvriden disktrasa som spolats ner i toaletten... Inte så bra utgångsläge när kursen börjar imorgon.


Wilda däremot är i form och det är ju glädjande.

Av Sara Bingström - 29 mars 2008 01:34

Om två veckor ska jag figga på ett MH för första gången och jag känner mig smått nervös.. Jag ska gå från lunch och resten av dagen men funderar på att gå som publik redan från morgonen. Min kompis lite underliga ridgebacktik går som första hund och henne vill jag gärna se, dessutom vill jag få lite koll på banan innan jag ska spöka och ha mig. Lite larvigt kan det kanske låta att jag är nervös, men man vill ju inte gärna tabba sig och förstöra för ngn stackars hundägare.

Kanske är det dessutom kameraväder så man kan få till ngn fin bild! :)

Av Sara Bingström - 25 mars 2008 17:09

Lite bilder på mig och Hezzy när jag försöker få henne att stå fint. På bilden längst ner har hon tröttnat och ger mig fingret: "nu kan du posera själv om du tycker det är så jävla kul!!"

Av Sara Bingström - 22 mars 2008 14:46

Mailade instruktörerna för kurserna som Wilda och Hezzy ska gå och frågade om de får komma trots rävskabben, men har inte fått svar än. Funderar dock på att avboka oss oavsett. OM ngn annan hund på klubben skulle få rävskabb efter att vi varit där så kan man ju bara gissa vilka som får skulden...

Av Sara Bingström - 20 mars 2008 22:22

Jag kan inte ha mer än en sak i huvudet samtidigt! Först åker jag med Hezzy till vet för halsinfektionen och glömmer/tänker inte alls på att ta upp hennes nyligen uppkomna klåda. Sedan ringer jag vet ang klådan men glömmer/tänker inte alls på att det finns en till hund i huset som faktiskt också kliar sig en del.. Dyker upp hos vet lite skamsen med två hundar istället för en. Tror ni jag tänkte på att Hezzy behöver vaccineras när jag ändå var där? Tror ni veterinären får ngt att skratta åt om jag ringer efter påsk och vill ha en tid för vaccination...?



Ovido - Quiz & Flashcards